Najmniej niespodzianek, ale za to najpilniejsze wrażeni, przyniosły tańce. Tessa Virtue i Scott Moir (CAN) po kilkuletniej przerwie powrócili by wygrać kolejne mistrzostwa.
źródło:http://insidethegames.biz |
Podium par tanecznych:
1. Tessa Virtue / Scott Moir (CAN)
2. Maia Shibutani / Alex Shibutani (USA)
3. Madison Chock / Evan Bates (USA)
1. Tessa VIRTUE / Scott MOIR (CAN) - 196.95
Taniec krótki, najlepszej pary Finału GP 2016/17 utrzymany jest w stylu disco z płynnymi i niepozornymi (arcymistrzowskimi) przejściami w klimacie bluesa.
Taniec
dowolny Kanadyjczyków to przede wszystkim niezwykła plastyczność
ruchów, koncertowo opracowana choreografia, wybitna interpretacja i
niezwykle dynamiczne wejścia do podnoszeń. A do tego wszystkiego
dochodzi zadziwiająca technika, więc nikogo chyba dziwi nota 117.20i zatrzęsienie od 10-tek w komponentach? Ewentualnie,to może dziwić, że tak mało ;)
- SD - 79.75 (miejsce 1) - cztery na pięć elementów uzyskały poziom 4.
- FD - 117.20 (miejsce 1/PB) - sześć na siedem elementów, którym nadaje się poziomy, uzyskały poziom 4.
2. Maia SHIBUTANI / Alex SHIBUTANI (USA) - 191.85/PB
W tym sezonie prezentują odważną kreację bluesa i hip hopa, jednak w żadnym wypadku nie wyzbyli się ich naturalnego uroku i wdzięku.
Taniec dowolny, rodzeństwa to po prostu najwyższa forma łyżwiarskiej sztuki. To oni są pierwszym planem tańca, a muzyki stanowi ich dopełnienie. Jest to po prostu nieskazitelny obraz tańca na lodzie. W obydwóch tańcach zarobili kilka "10- tek" za komponenty.
W tym sezonie prezentują odważną kreację bluesa i hip hopa, jednak w żadnym wypadku nie wyzbyli się ich naturalnego uroku i wdzięku.
Taniec dowolny, rodzeństwa to po prostu najwyższa forma łyżwiarskiej sztuki. To oni są pierwszym planem tańca, a muzyki stanowi ich dopełnienie. Jest to po prostu nieskazitelny obraz tańca na lodzie. W obydwóch tańcach zarobili kilka "10- tek" za komponenty.
- SD - 76.59 (miejsce 2) - dwa na pięć elementów uzyskały poziom 4, ale nadrobili jakością.
- FD - 115.26 (miejsce 2/PB) - sześć na siedem elementów uzyskały poziom 4.
3. Madison CHOCK / Evan BATES (USA) - 185.58
Ich short dance to bardzo współczesna propozycja bluesa oraz hip hop w stylu rytmicznego funka :)
Taniec dowolny do utworu Under pressure rozpoczęty bardzo efektownymi, przypominającymi klatki zdjęciowe, pozami to nieszablonowa, ekspansywna i bardzo kreatywna forma tańca. Kilku sędziów przyznało im "10-tki".
- SD - 74.67 (miejsce 3) - trzy na pięć elementów uzyskały poziom 4.
- FD - 110.91 (miejsce 3) - pięć na siedem elementów uzyskały poziom 4.
4. Madison HUBBELL / Zachary DONOHUE (USA) - 180.82/PB
Posuwisty blues w połączeniu z hip hopem oraz utrzymany w podobnym stylu liryczny, romantyczny i zharmonizowany taniec dowolny w ostatecznym rozrachunku pomimo zawirowań pozwolił im utrzymać 4 lokatę jaką zajmowali rok temu.
- SD - 73.79 (miejsce 4/PB) - trzy na pięć elementów uzyskały poziom 4.
- FD - 107.03 (miejsce 6) - pięć na siedem elementów uzyskały poziom 4.
5. Kaitlyn WEAVER / Andrew POJE (CAN) - 180.09
Drapieżny taniec krótki (blues i hip hop do muzyki M. Jacksona) to coś nowego i nietuzinkowego w propozycji Kaitlyn i Andrew.
W tańcu dowolnym powracają do dramaturgicznego stylu w utworze Concierto de Aranjuez. W tym tańcu nie brak pięknej pracy rąk, wyśmienitych i pełnych elegancji ruchów ciała oraz niezwyklej ekspresji malującej się na twarzach zawodników.
6. Piper GILLES / Paul POIRIER (CAN) - 170.14
Ich wyrazisty (szczególnie w strojach z "Gorączki sobotniej nocy") blues i disco oraz precyzyjnie odwzorowane tango wprost z ulic Buenos Aires tym razem przyniosły Piper i Paulowi najniższe miejsce w karierze startów na Mistrzostwach 4 Kontynentów. Do tej pory mieścili się w pierwszej piątce. No, ale w porównaniu do zeszłego roku doszedł duet Virtue i Moir, więc kalkulacja jest prawidłowa.
Ich wyrazisty (szczególnie w strojach z "Gorączki sobotniej nocy") blues i disco oraz precyzyjnie odwzorowane tango wprost z ulic Buenos Aires tym razem przyniosły Piper i Paulowi najniższe miejsce w karierze startów na Mistrzostwach 4 Kontynentów. Do tej pory mieścili się w pierwszej piątce. No, ale w porównaniu do zeszłego roku doszedł duet Virtue i Moir, więc kalkulacja jest prawidłowa.
- SD - 61.21 (miejsce 7) - tylko podnoszenie uzyskało poziom 4, a kroki bez trzymania i piruet tylko 2.
- FD - 108.93 (miejsce 5) - pięć na siedem elementów uzyskały poziom 4.
7. Shiyue WANG / Xinyu LIU (CHN), którym choreografię układali Anjelika Krylova i Pasquale Camerlengo, uzyskał 154.23 pkt. (PB). Ich blues ze swigniem oraz bardzo musicalowy i pełen świeżości - New York, New York (FP) - w osobnym rozrachunku również spisały się rekordowo.
- SD - 61.45 (miejsce 6 / PB) - trzy na pięć elementów uzyskały poziom 4, ale piruet 2.
- FD - 92.78 (miejsce 7 / PB) - pięć na siedem elementów uzyskały poziom 4.
Kolejne dwa duety nie przekroczyły noty 145 pkt. Tj. 8. Yura MIN / Alexander GAMELIN (KOR / 144.69) i 9. Kana MURAMOTO / Chris REED (JPN / 140.38).
Pozostałe pary nie przekroczyły wyniku 129 pkt.
Szczegółowe wyniki 4CC 2017 TUTAJ
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Moi Drodzy!
Proszę o niekomentowanie, słuszności czy braku słuszności, decyzji wykluczenia Rosjan z zawodów. Znając życie na blogu powstałby wielki zgrzyt, który przysłoniłby piękno sportu.
Dziękuję :)